سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد

  • کد خبر: ۲۲۵۸۰۲
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
  • ۴
مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به بازنشستگان اطمینان خاطر داد که قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود و گفت: برابر پیگیری‌هایی که انجام شده؛ مسئولان مربوطه به صراحت اعلام کردند در تدارک اجرای این مصوبه هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس گودرزی، با اشاره به ابراز نارضایتی و تجمع برخی بازنشستگان جهت عدم اعمال افزایش حقوق و متناسب‌سازی در فروردین‌ماه مطابق قانون، عنوان کرد: برابر آنچه مصوبه مجلس شورای اسلامی است و در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۳ هم درج شد و به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان رسید؛ افزایش حقوق بازنشستگان علاوه بر ۲۰ درصد معمول، ۴۰ درصد متناسب‌سازی است که اجرا خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اطمینان خاطر دادن به بازنشستگان برای اجرای این قانون، اضافه کرد: حتماً دولت طبق مصوبه مجلس عمل خواهد کرد، اگر تا به امروز هم این افزایش در فیش حقوقی بازنشستگان لحاظ نشده، به این دلیل است که منتظر احکام سال جدید و درگیری با سازوکار‌های این قانون برای اجرا هستند.

گودرزی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس و به‌ویژه کمیسیون اجتماعی پیگیر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هستند، تصریح کرد: برابر پیگیری‌هایی هم که انجام شده مسئولان مربوطه به صراحت اعلام کردند که در تدارک اجرای این مصوبه هستند.

وی افزود: طبیعتاً، چون ابتدای سال هستیم، ممکن است به دلیل صدور احکام و دیگر مسائل اعمال این قانون قدری با تأخیر همراه شده است، اما برابر قولی که مسئولان مربوطه دادند، معوقه آن حتماً محاسبه و به حساب بازنشستگان -چه لشکری و چه کشوری و چه تأمین اجتماعی- واریز خواهد شد. 

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
پرهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
1
ای دروغو که گفتی راسته؟
لطف الله ولدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
2
با سلام واحترام، ای کاش راهی‌ وجود داشت که مسئولان جمهوری اسلامی ایران را فقط به مدت یک ماه خود وخانوادهها را از لحاظ حقوقی ومعیشت جایگزین همدیگر میکردند،ببینم چند روز طاقت داشتند ،تا بفهمند بازنشسته لشکری با چهار فرزند محصل، اجاره خانه ،خوراک ،پوشاک، درمان،وووووچگونه با حقوق پانزده یا بیست میلیونی ،آیا کفاف دوازده روز اول را می‌کند،آیا انقلاب شد که این شود آیا می‌دانند که شب وروز کار ما غصه خوردن هست ،آیا می‌دانند که خدایی وجود دارد آیا می‌دانند که خداوند تا جایی طاقت می آورد، جهان ماندنی،ماها رفتنی ولی،صندلی ها ماندنی نیست.
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
1
1
با درود و عرض ادب خدمت مقام محترم وزارتی و مسئولین اجرایی وزارت کار و همچنین مدیرعامل سازمان تامین و مسئولین محترم محاسبه گر حقوقها و متناسب سازی ، استحضار دارید که جهت محاسبه حقوق بازنشستگان حقوق میبایست ابتدا افزایش ۲۲٪سالانه را محاسبه فرموده و سپس ۴۰٪مصوبه لحاظ گردد، ضمن اینکه مابه التفاوت سنوات حقه گذشته متناسب سازی بازنشستگان محترم را هم لحاظ میبایست لحاظ گردد.
انصافٱ بعد از گذشت ۳ سال جایز نمیباشد در حق این مظلومان بازنشسته با شیطنت های محاسباتی که خودتان هم دقیقٱ متوجه عرضم میباشید که چه میگویم اجحافی صورت پذیرد.
و همچنین بدانید خود شماها یک روز بامید حق به جامعه بازنشستگان قرار خواهید گرفت ، نکند خدایی ناکرده با حربه های مالی ،شیطنتی در روش محاسبه موارد فوق الذکر داشته باشید!!!
و مطمئن باشید از هر دست بدهید از همان دست خواهید گرفت.پس اول اون خدای واقعی رو در نظر گرفته و بعد دست به قلم جهت محاسبه گردید و آخرتتون رو به دنیا نفروشید که نهایتٱ همه بیشتر یک متر جا در آخرت به هیچکس تعلق نخواهد گرفت. «با آرزوی بهترینها برای تمامی عزیزان جان»
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
3
چقدر این سنار و سی شای حقوق بازنشسته ها را جار می زنید در طول ۲۴ ساعت بیش از ۱۰ خبرگزاری این شندر قاز افزایش را در بوق کرنا می‌کنند از اول صبح تاساعت ۱۰ ایران ۱۰۰،شهرخبر،مهر خدا می‌داند تاآخر شب چند خبرگزاری دیگه این خبر تکراری را نشر می‌دهند ما بازنشسته ها هم هر روز که به مغازه سر کوچه سر میزنیم شاهد افزایش هر روزه قیمت‌ها هستیم یک خبرگزاری هم پیدا نمی شود که آنرا اعلام کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->